04-801-0023

SKY TREK כדורים פורחים בפסטיבל הכדורים הפורחים בגלבוע

מפגן אווירי מדהים בהשתתפות של עשרות כדורים פורחים מרחבי העולם צבע את שמי העמק בשלל צבעים מרהיבים...

פסטיבל כדורים פורחים בגלבוע 2014 - סקיי טרק

 

פסטיבל הכדורים הפורחים הינו אירוע מיוחד במינו אשר אנחנו ב-Sky Trek באופן אישי, מחכים ומצפים לו כל השנה! פסטיבל זה הינו פלטפורמה מושלמת למפגן אווירי הכולל בנוסף לכדורים הפורחים גם מצנחי רחיפה, דאונים, ומטוסים קלים. זוהי כמובן, הזדמנות מיוחדת במינה עבורנו ועבור הטייסים בפסטיבל המגיעים מרחבי העולם להציג ולחשוף את הקהל הישראלי לכלי הטיס המדהים הזה – הכדור הפורח!

קיראו עוד על כדור פורח בצפון, בדגש על כדורים פורחים בגלבוע.

אז מה היה בפסטיבל הכדורים הפורחים?

השנה, נפתח הפסטיבל במופע glow לילי מרהיב, במופע זה, כובו האורות במתחם הפסטיבל ונדלקו הכדורים בליווי של מוזיקה ומפגן של אור ואש, מופע glow זה נחתם בהופעה של גידי גוב שסחפה את אלפי באי הפסטיבל.

בבוקר הפסטיבל, הגענו לשטח ההמראה למרגלות הר הגלבוע מוקדם בבוקר, ממש מוקדם בבוקר:) ואתנו נוסעינו הנרגשים. בשטח כבר יכולנו לראות את כל הצוותים בהכנות לקראת ההמראות ואיתם גם צנחנים שהתכוננו לצניחת ראווה.

השנה התמזל מזלנו להגשים חלום לשני ילדים מקסימים מעמותת זיכרון מנחם, עמותה מדהימה אשר תומכת בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם ואיתם גם צלמים ממסע אחר ומגזין החיים הטובים, אין ספק שטיסה בכדור הפורח זה אכן החיים הטובים.

אנחנו עם החבר'ה בפסטיבל כדור פורח בגלבוע - סקיי טרק

אט אט, בלון אחר בלון החלו להתנפח ולמלא את שטח ההמראה בצבעים מרהיבים ובצורות ייחודיות ובהינתן האות, החלו לעלות לשמים לקול תשואות הקהל ואז הגיע תורנו לעלות ויצאנו לדרך לקראת הרפתקה אווירית נוספת.

הטיסה עברה בצורה מושלמת בניצוחו של אמיר שמר שנתן לנוסעינו את השמיים במתנה. לאחר כשעה טיסה ניווט אמיר את הבלון  במיומנות רבה לנקודת נחיתה מושלמת בשדה פתוח למרגלות הגלבוע שבה כהרגלנו פתחנו בקבוק שמפניה צוננת (על מסורת לא מוותרים…) ולאחר מכן, נהנו נוסעינו מארוחת בוקר מפנקת.

פספסתם את הפסטיבל? אנחנו טסים כל השנה!

 

סקיי טרק כדורים פורחים מטיסה נוסעים בטיסות חוויה במהלך כל השבוע וכל השנה. אז אם גם אתם רוצים להגשים את החלום, צרו איתנו קשר!

סקיי טרק כדורים פורחים מתמחה בהפקה של פסטיבל כדורים פורחים! אז אם גם אתם מעוניינים לקיים פסטיבל כדורים פורחים, פנו לצוות Sky Trek ואנו נפיק לכם פסטיבל מהחלומות!

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך