04-801-0023

טיסת חוויה בכדור פורח בחורף? אפשר לעשות את זה?!

התשובה היא – ועוד איך! תכירו טיסת חוויה בכדור פורח בחורף!

נגלה לכם סוד קטן, אנחנו בסקיי טרק כדורים פורחים (חברת התעופה של ישראל לטיסות חוויה בכדור פורח), מחכים נרגשים במשך כל חודשי הקיץ והסתיו לבוא הגשמים הראשונים על העמק וגם הרי הגלבוע.

לאחר הגשמים הראשונים, כל העמק נצבע בצבעים עזים במיליון גוונים של ירוק. צמחי הבר שחיכו כל הקיץ לגשם, יערות הגלבוע ושדות החיטה האינסופיים, כולם מתעוררים והופכים את ישראל – לשוויץ!

המזל שלנו כחברת תעופה לכדורים פורחים, הוא שבישראל לא יורדים גשמים רבים ורוב ימי החורף הנם ימים נעימים ושטופי שמש (חורף ישראלי…) המאפשרים מגוון רחב של פעילויות חוץ…

אז אם לאחד מיקירי ליבכם יש יום הולדת בחורף או שיום הנישואין שלכם נופל מתישהו בין החודשים נובמבר למרץ, כדאי שתדעו שזוהי בדיוק התקופה היפה ביותר בשנה לצאת להרפתקאה שלא תשכחו לעולם, טיסה בכדור פורח עם סקיי טרק כדורים פורחים!

בטיסות החורף שלנו, תעלו לאוויר בימים עם ראות מושלמת, תתחממו בנעימים ממבערי הבלון המוסיפים אל האווירה הרומנטית ותהנו מנופים ירוקים שניתן לראות אך ורק בתקופה זו של השנה.

רק בחודשי החורף – טיסות שקיעה בכדור פורח!

עוד יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו בחורף הנו האפשרות לצאת לטיסת חוויה בכדור פורח בשקיעה!

במהלך השנה, הטיסות הסדירות שלנו יוצאת בשעות הבוקר המוקדמות, בהן מזג האוויר הנו היציב ביותר… מאוחר יותר ביום, הרוחות נוטות להתחזק, ולא ניתן להמריא לטיסה בכדור פורח.

אך בין החודשים נובמבר לפברואר, נוצרים תנאי מזג אוויר ייחודיים בישראל המאפשרים לקיים טיסה בכדור פורח בשקיעה! כך, גם מי שלא רוצה להתעורר מוקדם לטיסת זריחה יכול להנות מטיסת חוויה בכדור פורח!

הנכם מוזמנים לקרוא עוד על טיסת כדור פורח בסקיי טרק 

ולסיכום, חמישה דברים ששווה לצאת לטוס בכדור פורח בגללם, דווקא בחורף!

  1. הנוף. בחודשי החורף עמק יזרעאל ואזור הגלבוע נצבעים בירוק אינסופי… במהלך הטיסה סביר להניח שתרגישו שאתם טסים מעל שוויץ או סקוטלנד…
  2. הראות. דווקא בחורף, אחרי הגשמים, הראות נחשבת לטובה ביותר! ביום טוב תוכלו לראות את החרמון ואת לבנון בצפון, את ממלכת ירדן במזרח, את חיפה והים התיכון במערב ואת הרי ירושלים בדרום.
  3. הטמפרטורה. בימי החורף הטמפרטורה קרירה ואידיאלית לטיסה בכדור פורח… ככל שקר יותר, הכדור פורח יכול לטפס גבוה יותר וביצועי משתפרים… אל דאגה, לכם לא יהיה קר, אנו נספק שמיכות לכל הנוסעים ונדאג שמבערי הכדור פורח יחממו אתכם.
  4. טיסות השקיעה! רק בחודשי החורף, בין החודשים נובמבר לפברואר, ניתן לצאת לטיסת חוויה בכדור פורח גם בשעות אחה"צ! את השקיעה נראה משדות העמק המוריקים תוך כדי שנלגום כוסית שמפניה כמיטב המסורת.
  5. המקוריות. האנשים הכי מקוריים מגיעים לטוס בכדור פורח בחורף… הם אלה שמבינים את היתרונות החבויים בעונה הירוקה ביותר בישראל.

 

טיסת חוויה בכדור פורח בחורף - סקיי טרק
טיסת חוויה בכדור פורח בחורף – סקיי טרק

בואו לחוות טיסת חוויה בכדור פורח בחורף מקרוב!

אז אם אתם מחפשים חוויה הרפתקנית ומיוחדת במינה לכבוד מתנה ליום הנישואין, יום הנישואין או סתם בשביל לחגוג את החיים, אנחנו מזמינים אתכם לצאת לטיסת חוויה חורפית עם חברת סקיי טרק כדורים פורחים ולתת ליקירי לבכם את השמיים במתנה!

ניתן להזמין טיסות לכל ימי השבוע (גם בשבת). נציגות שירות הלקוחות המקסימות שלנו זמינות במשרדי החברה בין הימים ראשון לשישי ובהתאם לשעות הפעילות של המשרד וישמחו ולקבוע עבורכם תאריך טיסה שיתאים בדיוק לתוכניותכם.

צרו עימן קשר על ידי מילוי הטופס באתר, צלצלו במספר המופיע מעלה, או בכל דרך אשר שירות הלקוחות שלנו זמין בעבורכם. נתראה באתר ההמראה, צוות סקיי טרק כדורים פורחים!

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך