04-801-0023

לחגוג את החיים בכדור פורח!

חברת סקיי טרק כדורים פורחים והשחקן חיים טופול לוקחים את ילדי "כפר נהר הירדן" הכי גבוה שאפשר...

חברת סקיי טרק כדורים פורחים מגשימה חלום לילדי עמותת כפר נהר הירדן!

ביום יום אפשר להגיד על הצוות של חברת סקיי טרק כדורים פורחים שהם "מגשימי חלומות מקצועיים"…

 

אחרי הכל, מסתבר שטיסה בכדור פורח היא חלומו של כל אדם שני ההולך ברחוב… אבל מדי פעם מגיעה אלינו ההזדמנות להגשים לאנשים חלום בצורה מיוחדת במינה… מכיוון לא צפוי קורים דברים בלתי צפויים…

כך היה הסיפור של הטיסה של ילדי כפר נהר הירדן, עמותה המאפשרת נופש וימי כיף אתגריים ויוצאי דופן לילדים עם מחלות כרוניות ממושכות.

 

הכל התחיל כשעודד, אחד מאנשי הצוות של חברת סקיי טרק הגיע במקרה אל בסיס הפעילות של עמותת כפר נהר הירדן אשר ממוקמת בנוף מרהיב מעל בקעת יבניאל… עודד התאהב מיד בחזון של המקום להגשים חלומות לילדים עם מחלות ממושכות. החזון של הכפר הסתדר מצוין עם האהבה של אנשי סקיי טרק להגשמת חלומות…

 

לאחר היכרות קצרה, הפכנו להיות חברים טובים ותכננו יחד הרפתקאות בשילוב כדורים פורחים עבור ילדי הכפר ולאחר זמן מה הגיע הרעיון, בכפר נהר הירדן יש שתי ילדות מקסימות בשם דורינה והדס ומסתבר שהחלום שלהן הוא לטוס בכדור פורח! ומה יהיה יותר טוב מלהטיס אותם בפסטיבל כדורים פורחים בגלבוע?!

 

התכנית יצאה לדרך, אפילו השחקן הנודע חיים טופול ("כנר על הגג") הודיע כי הוא יצטרף לטיסה על מנת לעשות לילדות טוב על הלב… נפגשנו בשעות הזריחה למרגלות הר גלבוע באתר ההמראה של פסטיבל הכדורים הפורחים השנתי.

 

עשרות כדורים פורחים מתנפחים באתר ההמראה, טייסים שהגיעו מכל העולם, הבלונים של חברת סקיי טרק כדורים פורחים כבר כמעט מוכנים להמראה ואז הגיעו חיים טופול יחד עם צוות של עמותת כפר נהר הירדן וכמובן, דורינה והדס הנלהבות…

חוגגים את החיים עם ילדי כפר נהר הירדן - סקיי טרק
חוגגים את החיים עם ילדי כפר נהר הירדן – סקיי טרק

קשה לתאר את ההתרגשות שהייתה על פני הילדות כשהן עלו אל סל הנוסעים של הבלון… ראוי גם לציון שהן בכלל לא פחדו :). לטיסה הצטרף גם הצלם המפורסם טל גליק שסיקר את הפעילות המיוחדת…

 

המראנו אל על יחד עם עשרות כדורים פורחים וצבענו את שמי עמק יזרעאל במיליון צבעים תוך כדי ששתי הילדות החמודות מתפוצצות מאושר ומגשימות עוד חלום!

חיים טופול וילדי כפר נהר הירדן - סקיי טרק
חיים טופול וילדי כפר נהר הירדן – סקיי טרק

 

אחרי הנחיתה הרכה הדס אמרה "עכשיו אני יודעת שאני באמת יכולה לעשות כל דבר" וכולם מחאו יחד כפיים,  צחקו בקול והרגישו איך הלב מתרחב כשנותנים.

ממשיכים להגשים חלומות ולתרום לקהילה

חברת סקיי טרק כדורים פורחים רתומה למשימה שלה להגשים חלומות לאנשים חולמים… השילוב של החזון שלנו יחד עם הרצון שלנו לתרום לקהילה מאפשר לנו להגשים חלומות בצורה מדהימה.

 

אחת לחודש, חברת סקיי טרק כדורים פורחים תורמת שני כרטיסי טיסה לשני חולמים נבחרים… אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולשלוח לנו את הסיפור שלכם או של מי שאתם חושבים שמגיע לו שנגשים עבורו חלום וניקח אותו לאטרקציה בשמיים בכדור פורח!

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך