04-801-0023

לא צריך לנסוע לקפדוקיה בשביל כדורים פורחים!

בעקבות הקורונה הישראלים מגלים מחדש את ישראל מסיפונו של כדור פורח

אנחנו מטיסים כדורים פורחים ממש כאן בארץ הקודש כבר 12 שנה../

במשך השנים הטסנו עשרות אלפי ישראלים והגשמנו עשרות אלפי חלומות.

 

הסבתא בת ה-80 שמגיל 5 חולמת על טיסה בכדור פורח, הילד שראה כדור פורח שלנו מהחלון ולא הפסיק לשבת על ההורים שלו שיקחו אותו לטיסה, מאות עלמות החן שקיבלו הצעת נישואין בכדור פורח ועוד ועוד ועוד..

 

כשמגפת הקורונה התחילה להשתולל ואיתה גם המדינה עצמה ממש חששנו כמו המון אנשים שזהו אולי הסוף של המיזם המדהים שלנו ובאמת לא פשוט בכלל לעבור את הסגרים הללו שחוזרים פעם אחר פעם ותוקעים את כולם בבית.

אבל מה שמעניין היה מה שקרה בין הסגרים…

אז מסתבר שישראלים ממש ממש אוהבים לטוס. ואחרי שלקחנו לנו את חו"ל וכולנו תקועים בארץ פתאום התחילה מגמה מקסימה בה כל אותם אנשים שתמיד חיפשו אחר היעד הבא בחו"ל התחילו לגלות מחדש את הארץ ואת מה שיש לה להציע.

 

טיסה בכדור פורח נחשבת לאחת מהאטרקציות הכי ייחודיות שקיימות ויחד עם הפוטוגניות המדהימה של כדורים פורחים סוג חדש של הרפתקנים התחיל להגיע אלינו…

אותם אנשים שבעבר היו טסים לקפדוקיה שבתורכיה במיוחד כדי לטוס ולהצטלם עם כדורים פורחים הבינו שיש להם קפדוקיה מתחת לאף ממש אצלנו באזור הגלבוע ועמק יזרעאל.

טיסה בכדור פורח ב-2021 - סקיי טרק כדורים פורחים
טיסה בכדור פורח ב-2021 – סקיי טרק כדורים פורחים

כמה מגניב לראות אנשים מגלים דברים חדשים במקומות שבהם הם לא חשבו שימצאו אותם

אז באמת שהשנה הזו לימדה את כולנו המון דברים, לטוב ולרע, אבל מהמקום שלנו כחברת תעופה לכדורים פורחים בישראל אנחנו חושבים שזה ממש ממש מגניב שכל המצב בו אנו חיים גרם לאנשים שבדרך כלל מחפשים את ההרפתקאות שלהם מחוץ לגבולותיה של ישראל לא נתקעו בבית מול המסך אלא יצאו לגלות מחדש את המדינה, מצאו נופים יפים באמת, מקומות מיוחדים באמת ועל הדרך גם גילו אותנו ואת הכדורים הפורחים המדהימים שלנו.

 

אז לכל הנוסעים שלנו מהעבר וגם לאלו מהעתיד… אוהבים אתכם.

 

מכל החברה של סקיי טרק כדורים פורחים.

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך