04-801-0023

טיסה בשמי הארץ – חוויה בלתי נשכחת בכדור פורח

טיסה בשמי הארץ נשמע כמו ביטוי קצת שחוק בעיננו כאן בסקיי טרק כדורים פורחים.

טיסה בשמי הארץ נשמע כמו ביטוי קצת שחוק בעיננו  כאן בסקיי טרק כדורים פורחים. כשאנחנו שומעים את הביטוי טיסה בשמי הארץ זה לוקח אותנו לשנות ה-90 ולמוצר מוזר כזה שבו אתם עולים לרבע שעה על מטוס קטן ומנומנם ועושים סיבוב, אומרים וואו ונוחתים.

האמת שבלי להעליב, מבחינתנו כל טיסה בשמי הארץ זה אש אבל וואלה מה לעשות – לטוס במטוס בשביל לקבל חוויה זה קצת כמו לנסוע על אוטובוס בשביל החוויה, קצת פסה.

אבל אם בכל זאת אנחנו מדברים על המושג הנחשק הזה של טיסה רומנטית בשמי הארץ אז איזה כיף שאנחנו קיימים!?

תקשיבו ותקשיבו טוב, אנחנו בסקיי טרק מטיסים כדורים פורחים (על אמת) ואם מעניין אתכם לצאת לטיסה בשמי הארץ אז אנא מכם שכחו ממטוסים, דאונים, מסוקים וברווזים אחרים ותעשו לעצמכם טובה שתשנה לכם את כל מה שחשבתם על הרעיון של טיסה בארץ.

הכדור הפורח הוא כלי הטיס הכי מיוחד בעולם, אין ספק בכלל.. הוא אייקון של הרפתקנות ורומנטיקה וחווית הטיסה בכדור פורח היא חוויה ארוכה, מרגשת ועוצמתית.

למען האמת החוויה של טיסה בכדור פורח בסקיי טרק מתקיימת בנופים כל כך מיוחדים, בכדורים הפורחים הכי חדישים ויפים בעולם ועם הצוות המושלם שלנו שכנראה בכלל תשכחו שאתם נמצאים על טיסה בארץ ישראל ותדמיינו שאתם בעולם אגדות כלשהו.

העניין הוא כזה, טיסות פרטיות בארץ יכולות להיות דבר יקר כמו שהן יכולות להיות דבר משעמם.. אבל כשמדובר בטיסה בכדור פורח אין סיכוי שזה יהיה המצב.

החוויה אתנו פשוט כל כך עוצמתית ומורכבת מכל כך הרבה שלבים שכל רגע אצלנו אפילו מעבר לטיסה עצמה הופך לחלק משמעותי בחוויה שלכם..

ההגעה לאתר ההמראה הסקסי של סקיי טרק כדורים פורחים, ההתרגשות שעולה בזמן הצפייה בניפוח של כדור פורח ענק וצבעוני בטבע מהמם, ההמראה בכלי הטיס המרשים בעולם לטיסה בשמי הארץ שתשאיר אתכם עם זיכרונות מהממים לכל החיים – על אמת.

סקיי טרק כדורים פורחים בכלל נולדה במזרח אפריקה במהלך טיול הרפתקני על ידי בחור ישראלי בשם אמיר שמר אבל הגעגועים והאהבה לארץ ביססו את סקיי טרק היטב בישראל.

לאורך מעל עשור לקחנו אלפי זוגות לטיסה רומנטית בשמי הארץ, מאות משפחות לטיסה משפחתית בשמי הארץ  והתגובות תמיד נשמעות בערך ככה: "זה הדבר הכי מדהים שעשינו יחד בחיים".

אגב, גם מחיר של טיסה בשמי הארץ בכדור פורח הוא מחיר סופר אטרקטיבי לזוג ולמשפחות, בטח ובטח בשביל החוויה הפסיכית שאתם עומדים לקבל אצלנו.

אז יש לנו בשבילכם טיסות פרטיות בארץ, טיסה רומנטית וטיסה זוגית בשמי הארץ, טיסה משפחתית בשמי הארץ וחוויה מושלמת שבעצם מחכה לכם שתבואו כבר זמן מה..

אנחנו חיים בתקופה מורכבת, סוף שנת 2021 , אחרי שנתיים של מציאות לא פשוטה מבחינת חופש תנועה והאפשרויות של לצאת מהארץ לחו"ל.. אנחנו רואים איך מאז שנהיה כל כך לא נח לטוס לחו"ל אנשים שנשארים בארץ עדיין מחפשים לתת לעצמם את תחושת התעופה ואפשר להגיד שטיסה בארץ בכדור פורח תשכיח מכם די בקלילות את החופשה שפספסתם בברלין או ביוון.

אנחנו כאן בשבילכם כי אנחנו עושים את מה שאנחנו הכי אוהבים לעשות, לכם נשאר רק להזמין לכם טיסה בשמי הארץ אתנו ולצאת לטיסת חייכם.

יאללה בואו, אנחנו מחכים לכם עם כדור פורח מוכן להמראה…

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך