04-801-0023

רעיונות לאירוע חברה – יום גיבוש בכדור פורח

ערב טוב לכל ההייטקיסטים, בעלי החברות, מנהלות הרווחה והעובדים עצמם שאולי כבר קצת משתעממים מסדנאות, ג'יפים וחיות אחרות כשמדברים על יום גיבוש לחברה.

סקיי טרק כדורים פורחים התחילה להטיס כדורים פורחים כשבארץ היו כדורים פורחים קטנים בלבד שיכלו לשאת רק ארבעה נוסעים.

החלום שלנו (לפחות אחד מהם – יש לנו המון) היה לאפשר לקבוצות גדולות ולחברות הפקה לקיים ימי כיף לחברות, ימי גיבוש לעובדים ואפילו לתת חידוש בתחום של רעיונות לאירוע חברה.

אז עברו כבר משהו כמו 12 שנים בטיסה ולאורך השנים בנינו את צי הכדורים הפורחים הגדול בישראל שיודע לתת מענה עבור ימי כיף וגיבוש לחברות עם מוצר שמגיע מגלקסיה אחרת משאר האטרקציות בתחום.

טיסה בכדור פורח –  הפסגה של ימי כיף לחברות.

היום בסקיי טרק  יש לנו תפריט של מס' כדורים פורחים שמסוגלים לשאת 16 נוסעים, מס' כדורים שיכולים לשאת 12 נוסעים ועוד.

אנו יודעים היום לספק טיסה בכדור פורח עבור ימי גיבוש לחברה בפעילויות שמונות בין 12 משתתפים ועד אפילו 300 משתתפים בפעילות כדור פורח!

ומאז שכך המצב, לשמחתנו היינו הדובדבן שבקצפת בימי גיבוש ואירועי חברה של החברות המובילות והמוכרות בשוק.. מי לא היה פה?

אלביט, רפאל, גוגל, חברות קמעונות הגדולות בשוק, משרדים ממשלתיים, כל הבנקים הגדולים ואינספור קבוצות של מנהלים ועובדים.

כל קבוצה שהייתה אצלנו ביום גיבוש לעובדים חזרה ואמרה את אותו הדבר:

"זה הדבר הכי מדהים שאי פעם עשינו עם ועבור העובדים שלנו!"

אם אתם/ן מנהלי/ות רווחה או מפיקים והמשימה שלכם היא למצוא משהו מושלם שישמח את העובדים/ הלקוחות  שלכם במהלך יום גיבוש לחברה, ובחרתם לקחת את העובדים שלכם ליום גיבוש עם טיסה בכדור פורח אז יש לנו חדשות בשבילכם, אתם עומדים לקבל צל"ש מכל המשתתפים ומהבוס!

טיסה בכדור פורח כאחד מאינספור רעיונות לאירוע חברה שמתרוצצים בחוץ מתבלט כרעיון יוקרתי, מקורי, כזה שאף אחד לא ציפה לו, כזה שיוצא מהקופסא המרובעת והמשעממת, כזה ששובר את השגרה לרסיסים! בדיוק כמו שימי כיף לחברות אמורים לעשות!

אתם מגיעים בבוקר לאתר ההמראה של סקיי טרק כדורים פורחים וצופים בתהליך הניפוח של הכדור הפורח שלכם בזמן שכל החברה ביחד שותים משהו חמים ומצטלמים יחד.. אנחנו נמתג את כל סל הכדור הפורח

עם הלוגו של החברה שלכם על מנת שתדעו שהיום אתם "בעלי הבית" והטיסה הזו היא של אירוע חברה שכל המשתתפים בו עומדים לעוף לשמיים (תרתי משמע).

כשהעובדים או הלקוחות שלכם יצפו בנוף מעל העננים בגובה 6,000 רגל על סיפונו של הכדור הפורח שלנו הם יבינו שהם נמצאים במקום טוב, בחברה שמשקיעה בהם, במקום עבודה שונה שלא עושה את המובן מאליו אלא מחפש משהו באמת מיוחד כדי לגרום לאנשים העובדים בו להרגיש מיוחדים בעצמם.

כי ככה זה עובד, ולמען האמת זו כל המטרה של ימי גיבוש לחברות, לתת את הרגע הזה לעובדים שהמסר שלו הוא "סחטין, כל הכבוד על מה שאתם משקיעים בעבודה, רצינו לעשות עבורכם משהו מיוחד שתדעו כמה אנחנו מעריכים אתכם".

ונחשו מה? מסתבר שטיסה בכדור פורח במסגרת אירוע חברה זה הדבר הכי מיוחד שתעשו עבור העובדים שלכם אי פעם! (חוץ מאולי תרומת כליה אבל נקווה שלא תצטרכו להגיע לזה).

בקיצור עזבו שטויות ובואו תנסו לעשות משהו שונה עבור העובדים שלכם ביום גיבוש לחברה שלא הם ולא אתם תשכחו לעולם (בקטע ממש טוב כמובן).

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך